Search

۵ راز فروش دوربین مداربسته

۵ راز فروش دوربین مداربسته

اول: شبکه‌های اجتماعی

#دوربین_مداربسته در اینستاگرام
#دوربین_مداربسته با ۴۰۶ هزار پست در اینستاگرام

ایجاد صفحه‌ای در تلگرام، واتس آپ، اینستگرام و آپارات و قرار دادن چند نمونه فیلم از پروژه‌های اجرا شده در آنها
فقط کافیست از این به بعد هر پروژه‌ای را که انجام می‌دهید یک فیلم چند ثانیه‌ای را بک آپ گرفته و بدون هیچ ویرایشی در این رسانه‌های رایگان منتشر کنید.
سعی کنید فیلم‌ها تکراری نباشند و با اجازه مشتری این فیلمها منتشر شوند، از فیلم‌های ارسال شده توسط دیگر برندها استفاده نکنید و از ارسال فیلم های سرقت و حوادث در شبکه های اجتماعی خودداری کنید .

دوم: ارتباط

همکاران صنف دوربین
برخی از کانال‌ها و گروه‌های مرتبط با دوربین مداربسته در تلگرام

شماره مشتریان خود را ذخیره کرده و در تمامی شبکه‌های اجتماعی آنها را دنبال کنید، در تلگرام برای آنها نمونه فیلم ارسال کنید، در واتس آپ و اینستگرام استوری های آن‌ها را تماشا کنید و پست‌های ارسالی توسط مشتری را لایک کنید و در زیر کپشن ها حتماً یک کامنت بنویسید.
مثل: عالی بود، آفرین، شما خیلی باهوش هستید
در مورد همکاران نیز این کار بسیار مفید خواهد بود، بخصوص برای شرکت های توزیع کننده در کشور(اگر فرصت این کار را ندارید یک کارمند استخدام کنید)

سوم: تبلیغات

کانال تلگرام قم زیبا
کانال تلگرام قم زیبا

درکانال های تلگرام یا صفحات اینستگرام محلی تبلیغات داشته باشید، با هزینه خیلی کم شما می‌توانید مثلاً در صفحه اینستگرام قمی‌ها یا اهوازی‌ها یک ویدئوی ۶۰ ثانیه‌ای برای معرفی خدمات و کسب و کارتان به همشهری‌های خود داشته باشید، بازارهای محلی منبع اصلی درآمد شرکت‌های کوچک هستند.
به طور مثال ما یک بار در کانال تلگرام ناشران قم یک آگهی قرار دادیم
و چند مشتری دائمی از این تبلیغ که برای ما ۱۰۰ هزار تومان هزینه داشت بدست آوردیم.

چهارم: بانک‌های اطلاعاتی
مجتمع اداری اصناف قم

به دنبال خرید بانک‌های اطلاعاتی باشید
به طور مثال بانک شماره صنف طلافروشان استان مازندران
یا شماره پزشکان عمومی استان همدان
این بانک‌های اطلاعاتی را می‌توانید با مبالغ ناچیز از کانون‌های تبلیغاتی یا اتحادیه‌ها تهیه کنید و به صورت رندوم چند شماره را برای صحت بانک اطلاعاتی تست کنید، از این بانک‌های اطلاعاتی به راحتی می‌توانید در سال چندین مشتری خوب جذب کنید.
در سال ۱۳۹۴ زمانی که مشتریان زیادی نداشتیم ما بیش از ۲۰ مشتری دائم از این روش جذب کردیم و هنوز هم بانک های اطلاعاتی تمیز و پاکی را در اختیار داریم که در مواقع لزوم و رکود از آنها استفاده میکنیم.
اگر خلاق نباشید توسط شرکت های بزرگت تر بلعیده می شوید.

پنجم: بن تخفیف
مجتمع ادارات استان قم
مجتمع ادارات استان قم

ارائه بن تخفیف به ادارات مختلف
مثلاً در قم ۴۰۰ سازمان دولتی فعالیت می‌کنند، ما می‌توانیم به یکی از این سازمان های بزرگ که کارمندان زیادی دارد مراجعه کنیم و پیشنهاد عالی به آن‌ها ارائه دهیم.
به عنوان مثال پانزده درصد تخفیف به افرادی که از طرف اداره شما به ما مراجعه کنند و پرداخت با چک کارمندی در سه قسط یک ماهه
این روش را زمانی که در خدمت سربازی بودم یاد گرفتم
فردی به پادگان مراجعه کرد و پیشنهاد داد که اگر فردی در این سازمان به فروشگاه ما مراجعه کند با ارائه معرفی نامه از طرف سازمان می‌تواند یک گوشی سامسونگ را به صورت اقساط تهیه کند.
این فرد در حال حاضر در صنف دوربین‌های مداربسته نیز فعالیت می‌کند و از همین روش برای فروش دوربین مداربسته نیز بهره می‌برد.

حسین سلگی
دسته‌بندی:
لینک کوتاه
برچسب‌ها
آخرین مقالات

فهرست مطالب