Search

استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای پیشرفت در صنعت سیستم‌های امنیتی

پیشرفت در صنعت سیستم‌های امنیتی

شبکه‌های اجتماعی

جستجوی دوربین مداربسته در اینستاگرام

اگر به دنبال برندسازی شخصی (Personal Brand) هستید

اگر تازه وارد این بازار شده‌اید و قصد دارید جایگاه مناسبی را در بازار تصاحب کنید

اگر مایل هستید رشدی سریع در این شغل داشته باشید

اگر می‌خواید در صنعت کاریتان شما را به عنوان یک برند بشناسند

شما در بهترین موقعیت تاریخ زندگی بشر قرار دارید، پس شروع کنید.

روزگاری برای دیده شدن باید میلیون‌ها دلار خرج می‌کردید اما الان همه چیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده،

روزگاری برای شنیدن صحبت‌های یک استاد باید به شهر یا کشور دیگری سفر می‌کردید، اما حالا فقط با چند کلیک در گوگل شما به هر استادی در هر کجای دنیا متصل می‌شوید از صنعتی شریف گرفته تا هاروارد بهترین دانشگاه‌های دنیا.

در روزگارهای دور، البته نه خیلی دور همین ۵ سال پیش، شما فقط چند همکار رو می‌شناختید اما حالا یک همکار در دور افتاده‌ترین روستاهای مرزی این کشور می‌تونه با فروشندگان تراز اول رابطه داشته باشه، شما می‌تونی به راحتی اطلاعات مربوط به رقیبانت رو به دست بیاری، می‌تونی بفهمی از کجا خرید می‌کنند و به چه کسانی می‌فروشند.

یک نفر در شهری متهجر در کشوری جهان سوم، در منطقه‌ای پر از جنگ می‌تونه کانال یا وبلاگی متمایز داشته باشه.

نه یک قدیس، نه یک پاپ، نه یک ژنرال و نه یک سلطان، هرگز قدرتی که یک رسانه دارد را نداشته‌اند:

قدرت حرف زدن با صدها میلیون نفر، فقط با یک کلیک

اصولی و قدرتمند بودن نه فقط بودن

پاساژ علاالدین

همکاران، دوستان گرامی، تلگرام رو دست کم نگیرید

در صورت داشتن توانایی مالی یک نفر رو برای مدیریت تلگرام و سایت شرکت استخدام کنید، چینی‌ها یه ضرب المثل دارن، میگن یه تصویر معادل هزار کلمه است، بهترین و باکیفیت‌ترین تصاویر رو انتخاب و طراحی کنید، پیج اینستاگرام همکاران و برندهای معروف را چک می‌کردم حتی یک مورد هم رضایت بخش نبود، بقیه هم یا فالوورهای زیادی نداشتن یا فالوورهاشون با فالووینگ‌هاشون برابر بوده مثل دید افزار سیستم

اغلب فالوورهاشون هم نماینده‌های خودشون هستن یا همکاران این صنف بودن، به نظر شما چرا نمی‌تونن مردم رو جذب کنن چون محتوای جذاب ندارن، چون ایده جدیدی ندارن، اینستاگرام برای فروش نیست حداقل در صنف ما اینطوریه، برای برندسازی و تعامل با مشتریان و مردم باید ازش استفاده کرد.

افرادی رو هم می‌بینم که در تلگرام سه هزار عضو دارن ولی در اینستاگرام سیصد نفر هم دنبال کننده ندارن، نه هشتگ‌گذاری رو درست اجرا می‌کنن و نه اصول برندینگ رو رعایت می‌کنن، سمینار دیروز نظارت گستر رو توجه کرده باشین نوشته بود پخش آنلاین در اینستاگرام یعنی یه سری شرکتا دارن بیدار میشن

جستجوگر گوگل در گوگل سرچ کنید دوربین مداربسته یا خرید دوربین مداربسته، خیلی جالبه اغلب شرکت‌های معروف این صنف حتی در ۵ صفحه‌ی اول سرچ یا در ۱۰۰ سایت معرفی شده‌ی اول گوگل نیستن، فراگستر با داشتن بزرگترین سیستم توزیع کشور تا زمانی که دقیقا کلمه‌ی فراگستر یا داهوا رو سرچ نکنید اصلا تو لیست نمیاد، دید افزار سیستم، کاوش داده پردازان، یاشار، پارس ارتباط و صدها شرکت دیگه هم همنیطور هیچ خبری از این شرکت‌ها در صفحات اول نیست

کنکاش مطالب خوبی داره، راش سیستم طراحی‌های محشری داره، کلاسیک گرافیک فوق‌العاده‌ای داره، ایران داهوا ساده و کاربردی بود اما هیچکدوم در نتایج موتور جستجو ظاهر نمیشن و این یعنی از نظر خریدار احتمالی این شرکت‌ها اصلا وجود ندارن.

حتی مجلات صنعت ما نتوستن در توییتر ترند بشن یا در لنزور صفحه‌ای ایجاد کنن، فیس‌نما و فیسبوک که بماند!

در مورد همکاران قم هم هنوز وب سایتی ندیدم که از وب سایت سوهان حاج حسین قوی‌تر عمل کرده باشه، آریابان بدک نبود، پاوان کالا با مدیریت مهندس خدامی و راش سیستم جایگاه خوبی در زمینه فروش اینترنتی پیدا کردن ولی هنوز در صدر موتورهای جستجو قرار نگرفتن

لوگوی شرکت نظارت گستر ایمننظارت گستر با مدیریت ارشیا حکیمی در چند کلمه‌ی کلیدی گوگل در سطر لیست جستجو قرار گرفته البته نمی‌دونم در نظارت گستر چه اتفاقی افتاده که این رشد رو شاهد هستیم یا نیروها و مشاورین جدیدی رو استخدام کردن ویا اینکه تحولی در نگرش نیروهای قبلی ایجاد شده.

متحیرم که چطور شرکتا میلیاردها تومان خرج تبلیغات زائد مثل سمینارها می‌کنن اما حاضر نیستن چند ده میلیون برای وب سایت و سوشیال‌ها هزینه کنن، یک بیلبورد در نهایت توسط چند هزار نفر اون هم فقط یک بار دیده می‌شه اما وب سایت‌ها توسط چند صد هزار نفر بطور مکرر بازدید می‌شن.

تویتر و لینکدین هم همینطور واقعا تعجب می‌کنم چرا هنوز افرادی با این همه تخصص لینکدین رو دست کم گرفتن، چند شرکت در صنف ما در آپارات به طور منظم فیلم بارگذاری می‌کنن! خیلی کم و انگشت شمار، عرش گستر یا فراگستر، داتیس یا دژنت، سنگان یا امرتات، سیماران یا صنعت امن، فرانگر یا ردکا، ایران داهوا یا افروز سازان؟
جواب اینه: متاسفانه هیچ کدام

نماد گستران نارون چند هفته‌ای میشه کلیپ‌های آموزشی برای محصولات جدیدش منتشر می‌کنه، شروع خوبیه باید ببینیم این تیم جوان تا کجا پیش میره.

آریابان از قم، چشم سوم یزد، ژرف کام تهران
یه روزی خوب جلو می‌رفتن اما چی شد که ادامه ندادن این رکود از کجا نشئت گرفته، آیا تاثیر اینترنت بر زندگی ما اونقدر مشهود نیست که زودتر اقدامی انجام بدیم،

فروش و خدمات در بستر اینترنت
شرکت‌های بزرگ اینترنتی در ایران

به زودی دیجی کالا بازار همه‌ی ما رو تصاحب می‌کنیه همونطور که تپسی بازار حمل و نقل رو متحول کرد،

همونطور که تخفیفان بهترین بانک‌های اطلاعاتی مشتریان رو جمع آوری کرده،

همونطور که علی بابا صنعت سفرهای هوایی رو متحول کرد،

دیجی کالا هم به آرامی از همه‌ی ما پیشی می‌گیره وقتی فروش هایک ویژن رو شروع کرده به زودی بوش، اکسیس و داهوا هم به سبد کالاهاش اضافه می‌شه،

بانه کالا رو ببینید شک ندارم فروش بانه کالا بیش از فروش تمامی همکارن ما در اینترنت باشه در صورتی که هیچ تخصصی در این کار نداره، ما هم می‌تونیم مثل راننده‌های بیکار شده جلوی مجلس اعتراض کنیم و شعار بدیم که دیجیکالا نمی‌خوایم نمی‌خواییم، یا مرگ بر اسنپ آمریکایی سر بدیم.

اما بازار آزاد، تکنولوژی، هوش مصنوعی، ربات ها و آینده منتظر ما نمی‌مونن بلکه ما رو پشت سر می‌زارن ویا زیر پا له می‌کنن.

رسانه
مارشال مک لوهان

به یاد جمله‌ای از مارشال مک لوهان نظریه پرداز رسانه افتادم که می‌گفت: تلویزیون، با بیرحمی جنگ را به اتاق‌های نشیمن ساکت و آرام خانه‌های ما وارد کرد، ویتنام در میدان‌های جنگ شکست نخورد. در اتاق‌های نشیمن آمریکایی‌ها باخت.

طبیعت هر زمان که نیاز به تغییر داشته باشه برگ‌های خشک رو نابود می‌کنه تا در بهاری دوباره رویش جدید اتفاق بیفته
روحانی در انتخاب با تلگرام پیروز شد و رئیسی با تلگرام باخت، می‌بینید آینده سیاسی یه کشور با اینترنت متحول می‌شه چه برسه به تجارت ما.

حالا می‌تونید هر شب در اینستاگرام عکس‌های فریال و تتلو رو فالوو کنید و نوشته‌های فیک کانال‌های خبری رو بخونید ویا فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم و از این فرصت برای تغییر استفاده کنید.

مورفیوس در فیلک ماتریکسدر قسمتی از فیلم ماتریکس، مورفیس به نیو میگه: اگه قرص آبی رو بخوری داستان تموم می‌شه، تو توی رخت‌ خواب بیدار می‌شی و هرچی رو که خودت بخوای باور می‌کنی. اگه قرص قرمز رو بخوری در سرزمین عجایب می‌مونی و من بهت نشون میدم که این لانه خرگوش چقدر عمیقه یادت باشه من فقط می‌خوام حقیقت رو بهت بدم نه چیزی بیشتر یا کمتر.

موفق باشید.

حسین سلگی – شهریور ۱۳۹۶

آیکن حفاظت مشاور
حفاظت مشاور
دسته‌بندی:
لینک کوتاه
برچسب‌ها
آخرین مقالات

فهرست مطالب