Search

آموزش راه‌اندازی دوربین آیمو

آموزش راه‌اندازی دوربین آیمو

فیلم آموزش راه‌اندازی دوربین آیمو

آیمو

آیمو نام برندی در زیرمجموعه کمپانی بزرگ داهوا می‌باشد که از سال ۲۰۱۸ شروع به فعالیت نمود و در این مدت کوتاه توانست نام خود را در بین مردم جهان بشناساند.

سبد کالایی آیمو فقط به دوربین مداربسته هوشمند بی‌سیم محدود نمی‌شود و این شرکت دارای انواع کالاهای دیجیتال مانند لوازم هوشمندسازی، ربات‌های نظافت، لامپ‌های خانگی هوشمند و … است.

دوربین آیمو

دوربین‌های آیمو از محصولات محبوب این برند نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا می‌باشد که با گذشت زمان بیشتر محبوبیت آن نیز افزایش می‌یابد.

این دوربین‌ها جدای از اینکه برای استفاده نیاز به سیم‌کشی تصویر و دانش تخصصی ندارند دارای قابلیت‌های بسیار جذاب دیگری مانند تشخیص انسان از حیوانات کوچک، در بعضی مدل‌ها گردان و قابلیت‌های دیگر که معرفی آنان خارج از این مقاله می‌باشد، است.

راه‌اندازی آیمو

اگر تا به حالا دوربین مداربسته‌ای را راه‌اندازی نکرده‌اید اصلا نگران راه‌اندازی دوربین‌های آیمو نباشید؛ راه‌اندازی آن‌ها فوق‌العاده ساده و سریع می‌باشد. البته با وجود اختلالات بر روی اینترنت کشور (در زمان انتشار این نوشته) شاید فعال‌سازی آیمو با خطا روبرو شود و این مشکل فقط برای دوربین‌های آیمو نیست و درصد بالایی از ارتباط دوربین‌های مداربسته برای انتقال تصویر بر روی تلفن‌های هوشمند دچار اختلال می‌باشد اما شما می‌توانید این دوربین‌ها را با چندبار امتحان ویا تست با اینترنت از سرویس دهنده‌ی دیگر آن را فعال‌سازی نمایید.

برای فعال‌سازی دوربین‌های آیمو شما می‌توانید از فیلم قرار داده شده در بالای همین نوشته استفاده نمایید و آن را به راحتی راه‌اندازی کنید.

آیکن حفاظت مشاور
حفاظت مشاور
لینک کوتاه
برچسب‌ها
آخرین مقالات

فهرست مطالب