Search

آموزش راه‌اندازی دستگاه ضبط آیمو

آموزش راه‌اندازی دستگاه ضبط آیمو

فیلم آموزش راه‌اندازی دستگاه ضبط آیمو

آیمو

آیمو (ایمو) مدت زمان کوتاهی در بازار بوده اما در همین زمان توانست به خوبی بر سر زبان‌ها بیافتد.

شاید به خاطر این باشد که کمپانی توسعه دهنده‌ی این برند، داهوا می‌باشد ویا شاید کیفیت قابل قبول و تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن، بروز و جدید می‌باشد که باعث آن خواهد شد تا سال‌ها مصرف‌کنندگان به راحتی از آن استفاده کنند و با خیال راحت بدانند، محصولی که خریداری نموده‌اند واقعاً محصول خوبی است.

با اینحال که چند وقتی است به خاطر اختلالات در اینترنت روند راه‌اندازی دوربین‌های این برند گاهی با مشکل مواجه می‌شود اما هنوز هم بسیاری از مصرف‌کنندگان با رضایت، این محصول را خریداری می‌کنند.

تمامی دوربین‌های آیمو از قابلیت بی‌سیم بهره می‌برند که یکی از چند مزیت آن‌ها نسبت به دوربین‌های سنتی است.

نکته: شما می‌توانید تمام دوربین‌ها با استاندارد ONVIF را بر روی این دستگاه ضبط متصل کنید.

دستگاه ضبط آیمو

باید بدانید که با اینحال که دوربین‌های آیمو به تنهایی می‌توانند هم کار یک دوربین و هم یک دستگاه ضبط را انجام دهند اما گاهی اوقات وجود یک دستگاه ضبط مستقل، شدیدا احساس می‌شود که آیمو با تولید دستگاه‌های ضبط برند خود با این قابلیت که به صورت بی‌سیم بتوان دوربین‌ها را به آن متصل کرد پاسخ این نیاز را داد.

مطمئنا اگر شما نیز از کاربرانی باشید که نمی‌خواهید انواع سیم‌کشی برای دوربین مداربسته در منزل ویا محل کار خود را داشته باشید ویا شما از همکاران ما هستید که مشتریان شما نمی خواهند درون ساختمان خود از سیم‌کشی استفاده کنند حالا به هر دلیلی (شاید از نظر اقتصادی ویا شاید برای زیبایی) حتما محصولات آیمو را نیز در ذهن خود داشته باشید تا بتوانید یک ارتباط بی‌سیم بین دوربین‌های خود با دستگاه ضبط برقرار نمایید و مطمئن باشید که کالایی که در حال استفاده هستید از اصالت واقعی برخوردار می‌باشد.

حالا اگر شما آیمو را انتخاب نموده‌اید و نیاز دارید تا با تنظیمات آن آشنا شوید و نحوه‌ی راه‌اندازی دستگاه آن را فرا بگیرید می‌توانید ویدئوی آموزشی فوق را تماشا کنید و دستگاه ضبط آیمو خود را به راحتی راه‌اندازی نمایید.

علاوه بر برنامه IMOU Life شما می‌توانید از برنامه‌های انتقال تصویر داهوا نیز برای این دستگاه‌ها استفاده کنید.

آیکن حفاظت مشاور
حفاظت مشاور
لینک کوتاه
برچسب‌ها
آخرین مقالات

فهرست مطالب