سنسورهای تکسکام سری CAPTURE

نوین، پیشرفته و محبوب

اعتباری که می توان به آن وابسته شد.

اعتماد همه چیز است. سیستم‌های اعلام سرقت بایستی به سادگی قابل اعتماد باشند.

این مهم با انتخاب یک سنسور قدرتمند قابل دسترس است.

عملکرد قدرتمند

امنیت را نباید به شانس واگذار کرد.

آشکارسازهای کپچر بر پایه‌ی تجربه‌ی ۴۰ ساله‌ی شرکت تکسکام که از برندهای معروف و شناخته شده‌ی قاره‌ی اروپا می‌باشد عملکرد این سنسور را تضمین می‌کند.

انواع مدل‌ها

تنوع در مدل با کارآمدی بالا شما را در داشتن بهترین انتخاب همراهی خواهد کرد.

نصب سریع

راحت‌ترین سنسوری که نصب خواهید کرد.

All genuine
intrusion events.
Captured.

دارای گواهی مستقل EN Grade 3

تشخیص دقیق‌تر با استفاده از امواج ماکروویو

عملکرد فوق‌العاده برای تامین نیازهای امنیتی مدرن

قابل استفاده به عنوان سنسور وزنی (حجمی)

قابلیت اتصال کمانه‌ای در سنسورهای بی‌سیم

شناسایی دوبرابری

سنسورهای تکسکام دارای نقطه‌های شناسایی 2 برابری نسبت به مدل قبلی خود دارند به طور مثال سنسور Q20 دارای نقطه‌های شناسایی 2 برابری از P15 است که نتیجه‌ی آن تشخیص دقیق‌تر و بهتر می‌باشد.

شناسایی 360° واقعی

سنسورهای تکسکام سقفی از حسگر PIR چهار چشمی در همه جهات برای شناسایی واقعی 360 درجه استفاده می‌کنند.

سازگاری با تمام سیستم‌های اعلام سرقت

یکی دیگر از مزیت‌های سنسور تکسکام آن است که شما می‌توانید تمام سنسورهای تکسکام اعم از مدل P15 و Q20 و … را به تمامی کنترل پنل‌های ایران مانند: کلاسیک، فایروال، GMK، آنیک، سایلکس، مستر، آسا، پارادوکس و سایر برندها متصل نمایید.

تشخیص درست در نزدیکی لامپ‌های فلورسانت

مشکل دیگر سنسورها که تداخل با لامپ‌های فلورسنت است تقریباً به طور کامل حذف شده است.

فقط چیزی که لازم است را تشخیص دهید

امواج باند K بکارفته شده در تکسکام از دیوارهای نازنک عبور نخواهد کرد که باعث عدم تشخیص اشتباه می‌شود.

انتخاب حالت های تشخیص مایکروویو

حالت‌های مختلف برای هر مدل سنسور همانند استانداردی می‌باشد که قبلا در هیچ سنسوری نبوده است.

کوچک و بینظیر

مهم نیست نیاز به چه کاربردی خواهید داشت. سنسورهای CAPTURE با رنج متفاوت از کاربردها اما ظاهر یکسان کاربرد و زیبایی رو یکجا دارد.

درجه استاندارد GRADE 3 در اروپا

در قاره‌ی اروپا درجه‌بندی (GRADE) به 4 درجه تقسیم می‌شود که درجه 1 برای محل‌های با ریسک کم مانند آپارتمان‌ها و منازل کوچک و درجه 4 برای محل‌های با ریسک بالا همچون بانک‌ها، موزه‌ها استاندارد بندی شده‌اند.

سنسورهای تکسکام نیز توانسته‌اند با دریافت درجه 3 در مدل‌هایی مانند A20 و درجه 2 مانند P15 و Q20 امنیت مورد نیاز محل را برای شما به ارمغان بیاورند.

جدیدترین الگوریتم تشخیص
با مادون قرمز فعال

تکسکام با استفاده از آخرین فناوری مادون قرمز و حسگر تصویر، یک الگوریتم تشخیص جدی با مادون قرمز فعال را تکمیل کرده است که حساسیت پوشاندن اشیاء برای عدم تشخیص سنسور را به حداقل می‌رساند.

فناوری مادون قرمز فعال

فناوری آنتی ماسک به طور قابل توجهی در هر مدل افزایش یافته ال‌ای‌دی مادون قرمز فعال، قبل از تشخیص سنسور، فلاش اولیه کوچکی تولید می کند که با حذف نویز پس زمینه باعث بهبود تشخیص خواهد شد.

بالاترین حفاظت

سنسور Q20 تکسکام با دارا بودن حسگر چهارگانه PIR که عملکرد بی‌سابقه‌ای در نادیده گرفتن هشدار کاذب را دارد کاربردی بی‌نظیر با امنیت بالا را ارائه می‌دهد.

قابلیت انتخاب ایمنی حیوان خانگی

همه‌ی مدل‌های دیواری مانند P15 و Q20 دارای گزینه‌ی ایمنی دو مرحله‌ای مبتکرانه‌ای برای عدم تشخیص حیوانات خانگی هستند که باعث محبوبیت و قدرتمندی بیشتر سنسور تکسکام به نسبت رقبای خود گردیده است که تکسکام توانسته با قرار دادن این قابلیت و همچنین نگه داشتن استانداردهای ایمنی قاره‌ی اروپا از برترین برندهای این قاره باشد.

فرآیند دو مرحله‌ای ایمنی حیوانات خانگی

به سادگی دیپ سوئیچ تشخیص دیجیتالی حیوان خانگی را فعال کنید و تنظیمات اپتیکال که به صورت کشویی طراحی شده را تنظیم نمایید.

سنسور عدم تشخیص حیوان خانگی

سنسورهای دیواری تکسکام مانند مدل P15 و Q20 ذاتاً به دلیل داشتن یک سیستم دوگانه PIR باعث عدم تشخیص حیوان خانگی بر اساس حجم آن می‌شود اما باعث تشخیص هرگونه نفوذ احتمالی را دارد.

عملکرد تشخیص در سنسور درجه 2

سنسورهای تکسکام مانند مدل P15 و Q20 زمانی که در حالت تشخیص حیوان خانگی تنظیم شوند، هنوز در درجه ایمنی 2 هستند و در مدل P15 تا برد 6 متر و در مدل Q20 تا 10 متر عملکرد صحیح و بدون خطا را دارند و قابلیت عدم تشخیص حیوان خانگی بدون ایراد عمل می‌کند.

اتصال کمانه‌ای در سنسورهای بیسیم

همه مدل‌های سنسورهای بی‌سیم تکسکام دارای فرم فاکتور مشابهی با همتایان سیمی خود هستند، گواهینامه استاندارد درجه 2 قاره اروپا و فناوری اتصال کمانه‌ای (Ricochet) که برنده‌ی جایزه‌های متعدی شده است که این فناوری امکان اتصال بیسیم یک سنسور به سنسور بیسیم دیگری را می‌دهد و می‌توان این سنسورها را تا سه مرحله به صورت کمانه‌ای به مرکز کنترل پنل تکسکام متصل نمود.

قابلیت اطمینانی که
می توانید به آن وابسته باشید.

شرکت تکسکام متوجه است که قابلیت اطمینان زیربنای اعتماد در یک سیستم اعلام سرقت است و سنسورهای کپچر (مانند مدل P15 و مدل Q20) را به عنوان قابل اعتمادترین، انعطاف پذیرترین، قوی‌ترین و قابل اعتمادترین سنسور حرکتی و وزنی تا به امروز توسعه داده است.

مقاومت در برابر سخت‌ترین محیط‌ها

سنسورهای حرکتی پیشرفته بسیار حساس هستند. یکی از علت‌های اصلی تشخیص نادرست، عوامل محیطی هستند که باعث ایجاد تداخل در عملکرد سنسور می‌شوند.

سنسورهای تکسکام سری کپچر متفاوت است. هر مدل کپچر مانند P15 و Q20 دارای ماژول محصور شده توسط پنل جلویی است که لنزها و PIRها را در برابر عوامل متعدد محافظت می‌کند.

الکتریسیتهٔ ساکن

به دلیل نوع طراحی ویژه این سنسورها از لمس ماژول PCB در هنگام نصب و ایجاد آسیب الکتریسیته ساکن به قطعات الکترونیکی حساس جلوگیری می‌کند.

بدنه سرسخت

لرزش و گرما دیگر علت‌های رایج تشخیص غلط در سنسورهای حرکتی می‌باشد که تکسکام با ایجاد بدنه‌ی مقاوم همچون سپری در مقابل این عوامل ایستادگی کند.

ضد گرد و غبار و حشرات

پوشش سنسور مهر و موم شده از ورود گرد و غبار و حشرات به حسگر جلوگیری می‌کند و هشدارهای کاذب احتمالی را حذف می‌کند.

تنظیم دقیق و ساده

سوئیچ‌ها و سلکتورها به وضوح مشخص شده‌اند تا فرصت اعمال تنظیمات نادرست را کاهش دهد.

اجتناب از هشدار نادرست داینامیک

همه سنسورهای کپچر مانند مدل P15 و Q20 به طور هوشمندانه محیط را تجزیه و تحلیل می‌کنند، در حالی که به طور فعال نویز الکتریکی و سایر منابع هشدار نادرست را رد می کنند. با پردازش سیگنال دیجیتال پیشرفته در سراسر محدوده، همه‌ی مدل‌های سری کپچر دارای الگوریتم‌های تشخیص پیشرفته برای اطمینان بیشتر به عملکرد بدون ریسک‌های احتمالی است.

تنظیم خودکار حساسیت برای از بین بردن اختلالات پس‌زمینه

حساسیت قابل انتخاب برای دقت تشخیص بهتر و در نتیجه عدم تشخیص کاذب

تغییر خودکار حساسیت بر اساس دمای اتاق برای عملکرد بیهنه‌تر

از بین بردن تشخیص اشتباه با تکان خوردن ناگهانی سنسور

جدا نمودن پرده محافظ لنز برای تمیز کردن بدون نیاز به باز نمودن ماژول

اندازه‌گیری نور محیط و بلاک کردن نور سفید قوی (مانند نور بالای خودرو و نور مستقیم خورشید)

تکسکام به فکر همه چیز بوده و ایجاد محصولات متنوع اما با عملکرد دقیق توانسته برای تمام محل‌ها با هر ساختاری یک سنسور ایجاد کند.

سنسورهای حرکتی کپچر امکان پوشش طیف گسترده‌ای از نیازهای امنیتی حرفه‌ای را دارند.

با انتخاب درجه امنیتی 2 و 3، اتصال سیمی یا بی‌سیم، نصب روی دیوار یا سقف، و انتخاب فناوری‌های تشخیص شامل PIR دوگانه، PIR چهارگانه یا حسگر Pyro چهارگانه، کپچر کاربردهای شما را پوشش می‌دهد.

گارانتی مادام العمر

با اینکه شرکت تکسکام در ایران نماینده رسمی و فعالی به دلیل تحریم‌ها ندارد اما داشتن گارانتی مادام العمر برای نقص در مواد، ساخت و عملکرد در سنسورهای کپچر مانند P15 و Q20 نشان دهنده‌ی اطمینان این شرکت به عملکرد محصولات خود بوده که باعث جذابیت بیشتر این محصول در بین کاربران می‌شود.